2013 ** Obiettivo COMPLETATO ** 300€ a Back Pack Health Worker Team in BIRMANIA

Qualche giorno fa avevamo condiviso sulla nostra pagina Facebook l’appello urgente della Dr.ssa Cinthia della Mae Tao Clinic per la popolazione Birmana, promettendo il nostro contributo. Dopo i violenti nubifragi e le alluvioni, anti sono rimasti senza casa e sono in condizioni disperate.
Abbiamo scritto alla “Back Pack Health Worker Team” (segnalata dalla dr.ssa Cinthia) che si occupa di fornire alle persone in difficoltà i mezzi necessari per sopravvivere e ripartire, chiedendo se fosse possibile donare anche tramite Paypal, per noi sicuramente più comodo e sicuro. Abbiamo provveduto alla donazione di 400$ (circa 300€) poco fa, dopo aver ricevuto risposta stamattina.

Donazione Back Pack Health Worker Team

Questo il contenuto della mail:

“Hello, Thank you for your interest in the Back Pack Health Worker Team and the desire of the Associazione ArenBì Onlus to make a donation to support our efforts to provide primary healthcare to internally displaced persons and other vulnerable people in the conflict areas of Burma.
The BPHWT does not have a Paypal account, but accepts Paypal donations through Community Partners International’s (our US partner) Paypal account for Mae Tao Clinic. Mae Tao Clinic passes designated BPHWT donations on to us. In this respect, please see our website page about BPHWT donations: http://www.backpackteam.org/?page_id=819

As mentioned in these Paypal donation instructions, please place “Back Pack Health Worker Team” in the Memo box in the Billing Information section on the form. Also if you would, let us know when you send the donation and the amount so that we can notify Mae Tao Clinic to watch for the Paypal transaction.

Again, we very much appreciate the support of the Associazione ArenBì Onlus and hope that you will continue to be interested in our humanitarian activities inside Burma. Should you wish further information about our organization, please let us know.

Best Regards,
Back Pack Health Worker Team”